

REGULAMIN FORUM GREEN REGION
§ 1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem ogólnopolskiej Konferencji Naukowej III Forum Green Region, jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, NIP: 896-000-69-97, tel. +48 71 36 80 100, fax +48 71 36 72 778, e-mail: kontakt@ue.wroc.pl, zwany dalej Organizatorem.
- Konferencja odbywa się w formie stacjonarnej w dniu 25 czerwca 2024 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
- Uczestnictwo w Konferencji jest nieodpłatne.
§ 2. Rejestracja i warunki udziału w wydarzeniu
- Uczestnicy Konferencji mają obowiązek zapoznać się i stosować do wszystkich zapisów niniejszego regulaminu.
- Przesłanie zgłoszenia i uczestnictwo w Konferencji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest:
- zgłoszenie uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej: https://green-region.ue.wroc.pl/ do dnia 10 czerwca 2024 roku.
- oraz otrzymanie potwierdzenia udziału od Organizatora Konferencji Forum Green Region.
- Po dokonaniu rejestracji poprzez udostępniony formularz zgłoszeniowy Uczestnicy zobaczą automatycznie wygenerowaną informację potwierdzającą wpłynięcie zgłoszenia.
- Potwierdzenie udziału w Konferencji nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej po akceptacji zgłoszenia w terminie do 14 dni roboczych, jednak nie później niż dnia 10 czerwca 2023 roku. Otrzymanie automatycznie wygenerowanego potwierdzenia wpłynięcia zgłoszenia nie oznacza potwierdzenia udziału przez Organizatora.
- Każdy uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa – certyfikat udziału w Konferencji Forum Green Region.
- Organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy uczestników Konferencji i/lub odrzucenia niektórych zgłoszeń uczestnictwa bez podania przyczyny.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia Uczestnika z udziału w Konferencji w przypadku złamania zapisów niniejszego regulaminu, a także zachowań, które bezpośrednio uniemożliwią dalsze prowadzenie dyskusji pozostałym uczestnikom z poszanowaniem ich praw i dóbr osobistych.
§ 3. Rezygnacja z udziału w wydarzeniu
- Uczestnik ma prawo zrezygnować z udziału w Konferencji bez podania powodów i bez poniesienia jakichkolwiek konsekwencji.
- Rezygnacja z udziału w Forum Green Region musi zostać zgłoszona Organizatorowi w formie wiadomości e-mail Przewodniczącej Komitetu Organizacyjnego pod rygorem nieważności.
- W przypadku wskazania przez rezygnującego innej osoby na jego miejsce, wiadomość powinna zawierać, co najmniej: imię i nazwisko nowego Uczestnika, tytuł naukowy/stopień naukowy (opcjonalnie), nazwę instytucji, adres e-mail oraz oświadczenie rezygnującego o chęci rezygnacji z udziału w Konferencji.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy rejestracji innej osoby wskazanej przez rezygnującego.
§ 4. Zmiany w programie wydarzenia lub odwołanie wydarzenia
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i programu Konferencji, o czym poinformuje Uczestników na jeden ze sposobów: poprzez telefon, sms, e-mail lub osobiście.
- W przypadku zmiany terminu lub/i programu Konferencji przez Organizatora, Uczestnikowi przysługuje prawo rezygnacji z Konferencji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konferencji bez podania konkretnej przyczyny.
- W przypadku odwołania wydarzenia, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym Uczestników na jeden ze sposobów: przez telefon, sms, e-mail lub osobiście.
§ 5. Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, NIP: 896-000-69-97, tel. +48 71 36 80 100, fax +48 71 36 72 778, e-mail: kontakt@ue.wroc.pl.
- Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych są następujące: e-mail: iod@ue.wroc.pl
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym na podstawie artykułu 6 ust. 1 pkt „b”, „c”.
- Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora danych jest niezbędne do udziału w Konferencji, komunikacji związanej z udziałem w Konferencji, realizacji Konferencji, utrwalania i wykorzystania wizerunku uczestników na zdjęciach robionych na Konferencji do przygotowania relacji z Konferencji na stronę internetową Konferencji i do Portalu Administratora danych, zamieszczenia streszczeń i artykułów związanych z Konferencją na stronie internetowej Konferencji lub Wydawnictwa Administratora danych, a także do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze danych.
- Odbiorcą danych osobowych uczestników Konferencji będą: osoby upoważnione przez Administratora danych osobowych do przetwarzania danych osobowych, w szczególności Komitet organizacyjny konferencji, Sekretariat, Kwestura, Wydawnictwo, Biblioteka, Dziekani, Prodziekani, osoby zarządzające bazami danych oraz podmioty przetwarzający dane osobowe w imieniu Administratora danych na podstawie umów zawartych z Administratorem danych, w szczególności Organizator Konferencji. Dane osobowe będą przechowywane do upływu okresu przechowywania dokumentacji związanej z fakturą, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po upływie tych okresów dane osobowe będą przechowywane do celów archiwalnych w interesie publicznym.
- Uczestnikom przysługuje wobec Administratora danych osobowych, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, prawo dostępu do ich danych osobowych, żądania ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe nie będą przekazane do Państwa trzeciego w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.
- Nie będzie stosowane podejmowanie decyzji oparte wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
- Podanie przez uczestników wydarzenia danych osobowych oraz ich przetwarzanie w celach, o których mowa w punkcie 4 niniejszego paragrafu jest warunkiem zawarcia umowy i warunkiem umownym. Uczestnicy wydarzania są zobowiązani do ich podania, a konsekwencją nie podania danych osobowych jest w szczególności brak możliwości udziału w Konferencji.
§ 6. Zmiany regulaminu i postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
- Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie powiadomienia Uczestników poprzez przesłanie informacji o zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz po opublikowaniu zmian w Regulaminie na stronie internetowej Konferencji.
- Uczestnikowi przysługuje prawo rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji jeżeli nie zgadza się ze zmianami Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz inne stosowne przepisy prawa.